ابزار مدیریت پیج اینستاگرام

 اینستاگرام با بیش از 800 میلیون کاربر فعال ماهانه به یکی از قدرتمندترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تبدیل شده است. به لطف محبوبیت روزافزون آن ، می توانید بسیاری از ابزارهای موجود در اینستاگرام را برای بهبود استراتژی بازاریابی و مدیریت پیج اینستاگرام خود در آن پیدا کنید.

ما ابزارهای مورد علاقه خود در اینستاگرام را لیست کرده ایم تا انتخابی برای شما آسانتر شود. رویکرد فعلی خود را ارزیابی کنید ، مخاطبان خود را آنالیز کرده و با کمک این ابزارها پستهای جذاب ایجاد کنید. همچنین ، حتماً از آنها به درستی استفاده کنید تا به نتایج بهینه برسید.

ابزار instasize برای مدیریت پیج اینستاگرام

یک صفحه فید جذاب و حرفه ای می تواند عملکرد شما را در اینستاگرام بهبود ببخشید و یا آن را نابود کند؛ در مدیریت پیج اینستاگرام بهترین ابزاری که برای ویرایش تصاویر و ویدیوهای خود می توانید استفاده کنید نرم افزار قدرتمند instasiza است که در نسخه های اندروید و آی او اس موجود است، این برنامه برای هر شخص حرفه ای نیاز است؛ چرا که به شما کمک می کند که عکس ها و فیلم هایتان را ویرایش کنید. دستکاری در نور و رنگ تصاویر، میزان سردی و گرمی آن ها، روشنایی و سایه ها و همچنین ترکیب تصاویر. این نرم افزار بیشتر از 130 فیلتر حرفه ای برای شما فراهم کرده که به شما کمک می کند فیلتر مخصوص خودتان را پیدا کنید.

این برنامه یک بستر برای مدیریت پیج اینستاگرام است که باعث می شود برنامه ریزی و انتشار پست ها مثل آب خوردن باشد. شما می توانید برای انتشار پست های خودتان برنامه ریزی کنید و آن ها را تنظیم کنید بدون اینکه نگران فراموش کردن آن باشید.

بعد از اینکه پست تان را تهیه کردید می توانید بروید سراغ بقیه کارهایتان. وقتش که برسد این نرم افزار برای شما یک اعلان میفرستد که وقت پست گذاشتن است! باید به این نکته دقت کنید که پست گذاشتن در ساعت و زمان مشخص حائز اهمیت است!

استفاده از این پلاگین یا افزونه خیلی آسان است! کاری که این افزونه انجام می دهد این است که فیدِ اینستاگرام شما را در وبسایت وردپرسی تان نمایش می دهد. آن هم به شکل خیلی جذاب و ریسپانسیو یا همان واکنش گرا که با موبایل سازگاری دارد. این ابزار برای وبمسترها یا همان مدیران وبسایت خیلی اهمیت دارد. آن هایی که می خواهند پست های وبسایت شان را در وبسایت شان نمایش دهند. این افزونه به شما این امکان را می دهد که پست هایتان را به شکل های وبلاگی، ماسونری، جدولی و… نمایش دهید. همچنین قابلیت فیلتر کردن پست ها بر اساس هشتگ ها و یا کاربرها نیز در این افزونه موجود است. می توانید پست ها را بر اساس میزان لایک و یا کامنت و همچنین تاریخ نیز مرتب کنید. به طور خلاصه این ابزار کمک بزرگی برای مدیریت پیج اینستاگرام شما می کند.

سایر امکانات این ابزار اینستاگرام عبارت است از:

  • مرتب سازی بر اساس ویژگی ها
  • 15 افکت های ترنزیشن حرفه ای
  • صفحه فید چندگانه و مختلط
  • تم های قابل شخصی سازی
  • دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  • نمایش نظرات در لایت باکس
  • ابزارک فید اینستاگرام
  • کاملا ریسپانسیو و متناسب با سئو
Combin ابزاری برای اینستاگرام است که هدف آن جذب مخاطب ارگانیک است. توانایی جستجوی قدرتمند به شما امکان می دهد تا پست ها و حساب های هدف خود را بر اساس موارد زیر پیدا کنید:
هشتگ
لوکیشن
هشتگ و مکان ، و
بین فالوورها
و نظرات رقبا.
ابزارهای مدیریت پیج اینستاگرام

شما می توانید فعالیت های دسته جمعی و یا تکی برای فالو کردن، آنفالو کردن، لایک کردن و کامنت گذاشتن انجام دهید. می توانید چندین کامنت با متن های مختلف را برای حساب هایی با دسته بندی های مختلف بگذارید. این برنامه با محدودیت های اینستاگرام آشناست و فعالیت های خود را بر اساس آن ها تنظیم می کند. قابلیت های اصلی این برنامه رایگان است، می توانید 5 حساب کاربری را مدیریت کنید. بعضی امکانات مثل آپدیت خودکار نتایج جستجو و ابزارهای دیگر فقط برای کاربرانی که این نرم افزار را خریده اند در دسترس است.

ابزارهای حرفه ای مدیریت پیج اینستاگرام

کیکستا یک ابزار برای رشد اینستاگرام است که روی فالوورهای واقعی و ارگانیک تمرکز دارد و به بیشتر از 10 هزار برند کمک کرده فالوورهای واقعی خود را به دست آورند.
موقع ثبت نام یک لیست از رقبا، برند های مکمل و تاثیر گذار و فالوورهایی که می خواهید را در پنل کاربری تان هدف گذاری می کنی. کیکستا بعد از آن خودش به صورت خودکار تصاویر را لایک می کند و این منجر به رشد ارگانیک می شود. این نرم افزار از پردازنده ویدیو، ایمیل و پشتیبانی چت، گزینه های پیشرفته هدفگذاری و ویژگی های لیست سیاه استفاده می کنند.

اینجا یک برنامه رایگان برای مدیریت پیج اینستاگرام داریم. یک پلن رایگان برای شما 30 پست در ماه، یک پروفایل اجتماعی و یک کاربر برای شما فراهم می کند. ضمنا یک ابزار به نام Linkin.bio نیز دارد که فروش صفحه فید اینستاگرام شما را راحت می کند. Linkin.bio یک صفحه فرود است که شبیه صفحه فید اینستاگرام شما است و پست های شما را به عنوان تصاویر قابل کلیک نمایش می دهد.

بهترین ابزارهای مدیریت پیج اینستاگرام

می توانید دسترسی به عکس ها، فیلم ها و حساب های اینستاگرام خود را در مراحل بعدی مدیریت کنید و چندین کتابخانه رسانه داشته باشید، لذا لازم نیست عکس ها و فیلم های خود را با تمامی حساب های اینستاگرام خود و اعضای تیم به اشتراک بگذارید. می توانید چندین حساب اینستاگرام را در برنامه خود مدیریت کنید. در تیم ها می توانید مدیرانی را تایید کنید که محتوا را مدیریت کنند، اعضای تیم پست ها را منتشر می کنند یا رسانه هایی که رسانه ها ارائه می دهند، فعایت می کنند.

Linktree ابزاری رایگان برای بهینه سازی ترافیک شما است ، چه شما یک بلاگر باشید ، چه یک هنرمند باشید یا یک بستر محتوا را اجرا کنید. در اینستاگرام شما یک پیوند به صورت زیست دارید تا تمام محتوایی را که دنبال می کنید دنبال کنید. نحوه عملکرد این پیوند را با این ابزار رایگان اینستاگرام مدیریت کنید.

یک پیوند دوستانه به دنبال کنندگان شما کمک می کند تا تمام محتوای اخیر شما را کشف کنند. دنبال کنندگان خود را به مقصد های مختلف ارسال کنید: مقالات ، فروشگاه اینترنتی ، رویدادها ، اجتماعات و موارد دیگر. در لینک های جدید چسباندن و پیوندها را برای تغییر بکشید و رها کنید.

Boomerang ابزاری عالی برای ایجاد فیلم هایی است که مورد توجه مخاطبان قرار خواهد گرفت. داشتن یک استراتژی که به خوبی توسعه یافته مستلزم تعامل با مخاطبانتان به بهترین روش است. شما باید به زبان آنها صحبت کنید. ویدیوهای بومرنگ به یک زبان مشترک در اینستاگرام تبدیل شده است.

ابزار مدیریت پیج اینستاگرام، بومرنگ

برای فیلم برداری فیلم های یک ثانیه ای می توانید از بومرنگ استفاده کنید. نیازی به آمادگی نیست؛ چون ویدیوها صدا ندارند! بنابراین نیازی نیست که روی دیالوگ ها تمرین کنید. یک لحظه هیجان انگیز را در دوربین ثبت کنید و یا درباره محصول تان یک ویدیو تولید کنید. مطمئن باشید همین یک ثانیه هم می تواند تفاوت ایجاد کند.

9. Foursixty

مردم می توانند از اینستاگرام برای خرید و خدمات استفاده کنند. این نرم افزار به شما کمک می کند که محصولات تان را به صفحه محصول لینک دهید و اینگونه آن ها را بفروشید. همچنین مشتریان تان به جای اینکه در صفحات وب بچرخند محصولات را به سبد خرید شان اضافه کنند.

ابزارهای مدیریت پیج اینستاگرام

برخی از شرکت هایی که از این برنامه برای فروش شان استفاده می کنند ban.do یا Pura Vida Bracelets هستند. با استفاده از این برنامه سفارشات مشتریان خود را پیگیری کنید. این به مشتریان شما ثابت می کند که شما قابل اعتماد هستید و انگیزه چند برابری به آن ها می دهد که از شما خرید کنند. فقط کافیست که تصاویر خود را به صفحات محصول لینک کنید؛ همان کاری که دقیا این برنامه انجام می دهد.

ما طرفدار پروپاقرص وبلاگ های شرکتی آنلاینیم ؛ ولی این یک منبع عظیم است که به شما پیشنهاد می دهد!

اینستاگرام اخیراً خبر از راه اندازی وبلاگ تجاری خود داده است. این امر به عنوان یک منبع تجاری برای کمک به موفقیت سایر شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای به دست آوردن تمام اطلاعات لازم برای بهره‌برداری هر چه بیشتر از هر آنچه که اینستاگرام ارائه می دهد ، می توانید به وبلاگ مراجعه کنید. در ادامه با اخبار دنیای اینستاگرام همراه باشید و یاد بگیرید که چگونه از ابزارهای موجود به طور موثر در مدیریت پیج اینستاگرام استفاده کنید. همچنین ، دریابید که چه حسابهای تجاری دیگری در اختیار شماست.

ابزارهای مدیریت پیج اینستاگرام

آمار بازاریابی اینستاگرام نشان می دهد که 48.8٪ از برندها دارای یک حساب اینستاگرامی هستند ، از جمله 90٪ از 100 برند برتر. این نشان می دهد که رقابت در اینستاگرام شدید است و شما باید از هر ابزاری برای رسیدن به صدر استفاده کنید. از همه گذشته ، چه کسی اینستاگرام را بهتر از اینستاگرام می شناسد؟

Repost ابزاری اساسی برای به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربران است. با این کار به مشتریان خود نشان می دهید که از آنها و نظر آنها قدردانی می کنید. استفاده از Repost آسان است، تنها کاری که باید انجام دهید کلیک کردن و به اشتراک گذاری مطالبی که دوست دارید، ضمن تقدیر از شخصی که آن را ایجاد کرده است ، می باشد.

ابزارهای مدیریت پیج اینستاگرام

ویژگی های نرم افزار repost شما را قادر می سازد تا عکس یا فیلم هایی را که می خواهید مجدداً ارسال کنید علامت گذاری کنید همچنین می توانید با وارد کردن یک هشتگ یا نام کاربر ، عکسهایی را که دوست دارید پیدا کنید و با ضربه زدن به یک دکمه ، دوباره ارسال کنید. این ابزار به تقویت روابط تجاری بین مشتریان و شما و مدیریت پیج اینستاگرام کمک خواهد کرد.

اینستاگرام از facebook power editor برای پست های تبلیغاتی استفاده می کند. با استفاده از این ابزار می توانید به راحتی عواملی مانند سن ، جنسیت ، مکان ، عادات یا علایق کاربران خود را هدف گذاری کنید که به شما در ایجاد تبلیغات کمک می کند تا نیاز مشتری شما را برآورده کند. شما لازم نیست برای اجرای تبلیغات سرمایه گذاری زیادی کنید ، حتی 1 دلار کفایت می کند. اما اگر آماده سرمایه گذاری بیشتری باشید ، مطمئناً تبلیغات شما دارای برد بیشتری است و بیشتر در معرض دید خواهد بود.

Social Insight ابزاری در اینستاگرام است که تجزیه و تحلیل کاملی از حساب شما انجام می دهد. می توانید رشد ، تعامل و بازخورد حساب خود را بررسی کنید. ویژگی های اصلی این برنامه به شما امکان می دهد بهترین زمان برای ارسال مطالب را بدست آورید و داده هایی را برای دنبال کنندگان (موارد موفق و از دست رفته) بدست آورید. همچنین می توانید اطلاعات مربوط به میانگین تعامل را مشاهده کنید.

ابزارهای موفقیت در اینستاگرام

همچنین اگر صاحب چند حساب کاربری هستید می توانید آن ها را به هم متصل کرده و یک آنالیز مقایسه ای بین آن ها انجام دهید. این برنامه یکی از بهترین ابزارهای مدیریت پیج اینستاگرام است.

Crowdfire به شما کمک می کند تا دنبال شونده هایتان را مدیریت کنید ، و  یک ابزار مفید دیگر در لیست است. از آن برای سفارشی سازی دنبال کننده هایتان استفاده کنید. این ابزار افرادی را که آنفالو می کنند، شناسایی می کنند و یا اگر فعال نیستند و این گزینه را به شما می دهند که آنها را آنفالو کنید.

ابزارهای مدیریت پیج اینستاگرام

Crowdfire همچنین به شما امکان می دهد تا به سرعت کاربرانی را که علاقه مند به خدمات یا محصول شما هستند دنبال کنید. این برنامه با تکیه بر الگوهای دنبال کننده هایتان خود پیشنهاداتی را در مورد افرادی که می توانید دنبال کنید ایجاد می کند. همچنین می توانید از این ابزار اینستاگرام برای نظارت بر تأثیرات به روزرسانی های شما بر روی کاربران و مدیریت پیج اینستاگرام استفاده کنید.

از آنجا که در  مدیریت پیج اینستاگرام همه چیز در مورد عکس ها است، مطمئن شوید که VSCO را در استراتژی بازاریابی خود گنجانده اید. این یک ابزار درجه یک برای گرفتن و ویرایش عکس ها است. این بستر ویرایش عکس به شما در حوزه دیداریِ عکس در رویکرد بازاریابی کمک می کند. برای سفارشی کردن عکس ها و جذابیت مخاطبان می توانید از انواع فیلترها استفاده کنید. می توانید از محصولات خود عکس بگیرید یا مناظر زیبایی را ضبط کنید که می تواند موضوع خوبی برای کمپین های تبلیغاتی تان باشد.

مدیریت پیج اینستاگرام

آمارها نشان می دهد که میانگین تعداد عکسهای روزانه در اینستاگرام به 80 میلیون می رسد. برای جلب توجه به سمت شما ، عکس ها باید بیش از این که چشم را نوازش کنند. موضوعی را پیدا کنید که در عکس هایی که محصولات شما را تبلیغ می کنند ثابت باشد و از VSCO برای بهتر شدن آن استفاده کنید.

SocialRank اطلاعاتی پیرامون جمعیت فالوورهایتان را در اختیار شما قرار می دهد. این کار را با مدیریت ، شناسایی و سازماندهی فالوورهایتان انجام می دهد. پس از جمع آوری پروفایل دنبال کنندگان ، می توانید آنها را مطابق با معیارهای مختلف فیلتر و دسته بندی کنید. پس از آن ، می توانید لیست های دنبال کنندگان تان را خروجی گرفته و از آنها برای ارزیابی بیشتر استفاده کنید.

SocialRank این یک ابزار عالی برای جمع آوری داده ها درباره سن ، جنسیت و موقعیت مکانی مشتریان است. اما همچنین می توانید سایر عوامل مرتبط را شناسایی کنید تا مخاطب چه چیزی را بخواهد و استراتژی های شما را تنظیم کند. شناخت مخاطبان خود شرط لازم برای انجام یک تجارت موفق است. SocialRank می تواند ابزاری عالی برای آشنایی با آنها باشد.

کپشن ها و عکس های اینستاگرام لینک ندارند. تنها لینک شما در نمایه شماست. این برنامه از این لینک برای نمایش مطالب شما و پیوند دادن عکسهای شما به محتوا که مخاطبان شما در تلاش برای یافتن هستند استفاده می کند.

مدیریت پیج اینستاگرام

Kapwing یک استارتاپی است که ابزارهای آنلاین را برای سازندگان ویدیوهای اینستاگرام و مدیریت پیج اینستاگرام ایجاد می کند. آنها در حال حاضر پنج ویژگی ویدیویی دارند و بیشتر در حال توسعه هستند:

  • Resizer: بدون کاهش کیفیت فیلم ، فیلم های خود را برای اینستاگرام (1: 1) و استوری های اینستاگرام (16: 9) تغییر اندازه دهید.
  • video meme maker: متن را در بالا و پایین ویدیوی خود اضافه کنید تا در شبکه اینستاگرام مشخص شود.
  • سازنده زیرنویس: زیرنویس ها را به طور دائمی به فیلم خود اضافه کنید تا پیام شما به مخاطبان ناشنوا منتقل شود
  • برش فیلم: ویدیوی خود را کوتاه کنید تا استوری اینستاگرام خود را منتشر کنید (15 ثانیه)
  • جلوه های صوتی و توقف حرکت: جلوه های ویدیویی جالب را امتحان کنید تا کلیپ های شما بیشتر به اشتراک گذاشته شود
  • واترمارک: یک تصویر یا روکش متن را اضافه کنید تا افراد در صورت کپی مطالب شما در جای دیگر ، بتوانند دسته شما را پیدا کنند

Kapwing مجموعه ای از ابزار برای افرادی است که می خواهند در مدیریت پیج اینستاگرام ویدیو بسازند اما هیچ تجربه ای با نرم افزار ویرایش ویدیو ندارند. از طریق رایانه یا تلفن هوشمند خود می توانید به آن دسترسی داشته باشید و نیازی به بارگیری هیچ نرم افزاری ندارید. می توانید فیلم های خود را برای انتشار در اینستاگرام یا سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بارگیری کنید. ابزارهای Kapwing با هزینه ی اندک برای از بین بردن علامت واترمارک “Kapwing” رایگان است.

تصمیم بگیرید که چه نوع دنبال کنندگانی را دوست دارید ، و سپس بنشینید ، استراحت کنید – و به ما نگاه کنید تا دنبال کنندگان اینستاگرام شما را بیشتر کنیم! Upleap دنبال کنندگان هدف شما را جذب می کند ، نفوذ اجتماعی به دست می آورد و به شما امکان می دهد که در زمان صرفه جویی کنید.

حساب شما دنبال کنندگان واقعی را که دوست دارند و با محتوای شما درگیر هستند انتخاب می کند. ما به شما کمک می کنیم تا با قوانین اینستاگرام رشد کنید و به مرور زمان تعامل طبیعی تری داشته باشید.

جمع بندی:

همه این ابزارها به شما کمک می کنند که مدیریت پیج اینستاگرام خود را به روش بهتری انجام دهید و بتوانید خدمات و محصولات خود را به شیوه بهتری ارائه دهید. سعی کنید از چند ابزار به طور همزمان استفاده کنید تا بتوانید مدیریت پیج اینستاگرام خود را بهتر انجام دهید. 

نظرات